t uitgaansleve - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu t uitgaansleve - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu

t uitgaansleve

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanne

08 Februari 2008 | Frankrijk, Bordeaux

wouwwww halleluja wa is mich da hier voor n plaats:o

as ge van straat wilt... this is the place 2 be!! hahhaha

wouw ongelooflijk veel discotheke en danscafe's! met ongelooflijk rare mense maar ook erg vriendelijke!!!

tis hier blijkbaar ni de gewoonte da meisjes zomaar alleen danse dusss as je er heen gaat... wees in gezelschap van jonges die je kan vertrouwe!

elke en ik stonde daar gezellig wa te danse ineens huppa knipoog hier knipoog daar... allemaal kome ze met je danse enzow GADVER!!!
k werd er ni goe van! hahahah
goed da we die vriendelijke mense bij hadde... die hebbe die kerels afgewimpeld

maar buite da zeer gezellig sfeertje!!!

enuhhh verders... vanaaf n gezellig kaas en wijn aafje om de kotgenootjes te lere kenne!
ook gaan we straks na n concert georganiseerd door enkele van hier om geld in te zamele ... iets voor studenten

kortom k amuseer me zeker en vast en ben zeker wel op ontdekkingstocht!

morge planning: dune du pilat!!!
met 5 andere dametjesss--> 2 belze (waaronder ik,3 engelse en dan nog n duitsjeee)

voilaa... dast weer vanuit Bordeaux

oh en om jullie ff jaloers te make... tis hier prachtig weer!!!!!

• 08 Februari 2008 - 20:39

Sanne:

hoi hoi hannie!!!
    (nou as je s schone jonges moest vinde pak ze ma mee :p dan kank ook nog wa kieze hihi)
    amuzeer je super goed!!! maar dat zal je wel lukken na het gene ik al geleze heb...

vele groetjes ...
    mis je meid!!!

Sanne XxXx

• 08 Februari 2008 - 21:05

Hannemoimême:

sanne.. da zal ik zeker doen;)
    hahha k zal ze allemaal uitnodigen om na Hasselt te kome hahaa!

have fun!!
    mis je ook!!!
    xxx kussjee

• 09 Februari 2008 - 10:03

Tine:

hanne,

ge maakt mij ni jaloers hoor!
    het zonneke schijnt hier ook schoon zalle ;p!

geniet daar nog van het mooie weer! en het amusement

smak
    -x-

• 09 Februari 2008 - 10:56

Roel:

mij maak je ook ni jaloers:p
    tis hier al sinds gisteren (vrijdag) schoon weer... geen wolkje aan de lucht, lekker zonnetje, ni te veel wind...
    heerlijk weer dus;)

alé ik zal dus ook eens naar bordeaux moeten komen om vant straat af te geraken;-)
    ma das zo ver en kost zoveel (voor ne werkzoekende allesinds toch)
    geniet daar nog van je weekendje en je mooi weer
    xxxjes
    Roel

• 09 Februari 2008 - 12:31

Josje:

Josje komt een keer mety Sanne rn Rik wel eens ff checke hoe het daar is! whii
    Trouwens hier is het ook een lekker weertje :d

Hele dikke kus en veel Liefs!

• 09 Februari 2008 - 17:39

Thomas:

Mooi dat het leuk is daar! have fun! Hier is het weer trwens ook heerlijk hoor:p

xxx

Thomas

• 09 Februari 2008 - 21:14

Hilke:

Ge hebt het er precies naar uw zin daar! Echt heel fijn om te lezen, Hannie!
    En euh, schud die mannen maar van u af he! Haha..

Haha, de foto met de winkelkar.. Heerlijk! Dus daar in Bordeaux gaan ze met de winkelkar naar het park.. Heeft ook z'n charme, zeker? ;)

Hannetje.. 'k Denk aan u..!
    Dikke kus!

• 10 Februari 2008 - 21:12

Tantje C:

te gek , maar hier is het ook redelijk nu , we denken allemaal dat het lente is ,
    kan nog dik tegen gaan vallen als het weer brrrrrrrrrrrrrrrrr koud gaat worden .

Ge moet niet van straat af ge moet er op blijven hé (grrrrrrrrrrr lukt niet met die mannekes)

Fijn dat je het naar je zin hebt en er leuke mensen in je omgeving zijn.

Denk aan jou , dikke kus en knuf , doei

• 11 Februari 2008 - 16:55

Joke:

dag lioeverd (k)

amuzeer je lekker daaar, als jouw frans bijgeschaafd is leer je het mij maar :d
    doe da daar goed eh ;)

dikke xxx joke

• 12 Februari 2008 - 12:13

Caroline:

heeiiijjj Hanne

Zo te lezen amuzeer je je daar wel.. kan ook niet anders..

ik hoop dat he daar een super tijd gaat hebben maar daar heb ik geen schrik voor!!

Geniet ervan.. dikke zoen !

• 21 Februari 2008 - 16:34

Jeroen:

wel hanne beleef er de tijd van je leven zou ik zo zeggen .
    en als je trug komt mag je hier weer alleen komen dansen :p

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

dagggg lieve mensjes,

t eerste verslag vanuit Bordeaux:

hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha

nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving!
(natuurlijk nog verder verkennen)
tis hier mega multicultureeel echt!
en veeeeeel bedelaars ma goed
daar gaat onze eerste blunder:

DUS NIET HET GEVAL!
wij stonde perplex!!!!!!!!!!

gelache da we hebbe!!!!

we zijn al van village gewisseld
van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt!

t volk is erg vriendelijk!
school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!)

voilaaa da wast voor de eerste dage!

bisous!!

Erasmus

speciaal voor t internationaal klasje:
MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!!

10 Juni 2008

eindelijk?

02 April 2008

stagefun+bezoekavonture
Hanne

dagggg lieve mensjes, t eerste verslag vanuit Bordeaux: wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving! (natuurlijk nog verder verkennen) tis hier mega multicultureeel echt! en veeeeeel bedelaars ma goed daar gaat onze eerste blunder: een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah DUS NIET HET GEVAL! elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!! wij stonde perplex!!!!!!!!!! gelache da we hebbe!!!! we zijn al van village gewisseld van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt! t volk is erg vriendelijk! school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!) verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter! voilaaa da wast voor de eerste dage! bisous!! Erasmus Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen. speciaal voor t internationaal klasje: MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!! maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Actief sinds 23 Juli 2012