hallelujaaa - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu hallelujaaa - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu

hallelujaaa

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Hanne

07 Februari 2008 | Frankrijk, Bordeaux

ik zeg het u! deze site is mich iets onhandigs!!
hahaha

maar goed na lang zoeke heb ik het denk ik gevonde;)

vandaag: eindelijk internet ter beschikking!!!
wat een verademing;) trug contact met buitenwereld!!


allereerst wilk melde:
Bordeaux is super!!!!
echt!!! prachtige stad (t geen dak nu dan toch al gezien heb)

heeeeel erg multicultureel! wat gezellig is! studere mense van allerlei lande, heel wat anders as da platte hasselt ofja nog erger het boerse Hamont;)

update: vanaaf een stapje in de wereld zette en t uitgaans leve verkenne hier met enkele ganggenootjes!!!

taal: cava!!! verstaan lukt goed as ze verstaanbaar prate en prate lukt ook eik vrij goed (beter ask verwacht had) k kan me in alle geval uitdrukke!!!!

zooo ff zien of't werkt en dan zulle we zien wat er verders volgt!

nog ff update: maandag begink met lesse en 10 maart met stage!! (nog geen idee waar) ma de school--> prachtig ouderwets maar architectoraal gebouw!!!! fascinerend!

  • 07 Februari 2008 - 16:04

    Ludow:

    hahaha

    en iedereen was hier al bang dat we jou gingen missen :):):)

    Kheb bourdeaux op google-earth gezien en shit joh, da is een groot stadje zalle. De ring is zo groot dat de weg een rechte lijn lijkt op de kaart. :)

    amuseer je er goed eh
    xxxxnufxxxx
    die naam hierboven

  • 07 Februari 2008 - 17:09

    Bieke:

    Blijkbaar gaat het je daar goed! Fijn te horen. Ik was heel blij met je mailtje! Kheb meteen een verslag geschreven (wat redelijk lang was) en toen drukte ik ergens fout op en was alles weg! Ik baalde zo hard dat ik even geen zin had om het allemaal opnieuw te typen...
    Maar het komt eraan, je vindt het één van de dagen in je mailbox.
    Meis, amuseer je daar en tot mails!
    Dikke kus,
    Bieke

  • 07 Februari 2008 - 18:06

    Sanne (grote):

    Heeeyla lieve Hanne,

    Ik zie je echt constant op msn, en jouw nick lijkt fel op die van toen je in België was en en en, 'k heb het gevoel dak maar ens naar Hasselt moet gaan om jou te bezoeken (ow shit, je zit in Bordeaux).
    Ik probeer zoveel mogelijk jou berichtjes te lezen en jouw foto's te bekijken, omdat ik dan het gevoel heb dat ik ook een beetje in Frankrijk zit, WAS HET MAAR TEDIKKE!
    Krijg jij op school eigenlijk les in het Frans ook????

    Ps: ik ben het met je eens dat deze site redelijk omslachtig is!

    Groetjessssssss, lieffssssssss, sssssanne!

    -x-


  • 07 Februari 2008 - 18:07

    Sanne (grote):

    Oja, die foto met jou en die winkelkar is heel erg grappig! daaag x

  • 07 Februari 2008 - 19:35

    Kristof:

    Whaha, en jij had schrik dat het je ging tegenvallen :p

    Bordeaux lijkt me wel heel anders als da ik in gedachten had (ma goed ^^ ) Je gaat nog tijd tekort hebben daar...

    Zolang je ons hier in belgie maar niet vergeet op de hoogte te houden :)

    Maak er het beste van!!!

    C u soon
    Knuf xxx

  • 08 Februari 2008 - 12:12

    Nicobo:

    Heeeeeeeeeeeeeeee klein pupke van me! :D

    Hoe ist daar in FRANCE?
    Ik ben nét terug van vakantie,
    Vandaar dat ik geen berichtje terug gestuurd heb, sorrie :$

    Hihi was echt leuk op vakantie!
    Heb veel aan je gedacht :) Ben echt benieuwd hoe het daar is !!!!!!!!!

    Hele dikke kus!

  • 10 Februari 2008 - 21:18

    Tante C:

    Dus de moeite om eens te komen bezichtigen Bordeaux?
    Te gekke foto's hihihi.
    Ge kunt toch nog nederlands straks hé anders krijg ik een probleem (de mannekes denk de er maar bij want pffffffffff)

    ga slapen , welterusten daar hé , nacht zoen van mij.xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

Mijn eerste reis

dagggg lieve mensjes,

t eerste verslag vanuit Bordeaux:
wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet

hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha

nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving!
(natuurlijk nog verder verkennen)
tis hier mega multicultureeel echt!
en veeeeeel bedelaars ma goed
daar gaat onze eerste blunder:

een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah
DUS NIET HET GEVAL!
elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!!
wij stonde perplex!!!!!!!!!!

gelache da we hebbe!!!!

we zijn al van village gewisseld
van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt!

t volk is erg vriendelijk!
school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!)

verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter!

voilaaa da wast voor de eerste dage!

bisous!!


Erasmus
Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen.


speciaal voor t internationaal klasje:
MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!!
maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

WAT ALSSS...

02 Juni 2008

aAAAAHHHHHHHH

15 Mei 2008

verdersss...

09 Mei 2008

eindelijk?

02 April 2008

stagefun+bezoekavonture
Hanne

dagggg lieve mensjes, t eerste verslag vanuit Bordeaux: wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving! (natuurlijk nog verder verkennen) tis hier mega multicultureeel echt! en veeeeeel bedelaars ma goed daar gaat onze eerste blunder: een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah DUS NIET HET GEVAL! elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!! wij stonde perplex!!!!!!!!!! gelache da we hebbe!!!! we zijn al van village gewisseld van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt! t volk is erg vriendelijk! school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!) verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter! voilaaa da wast voor de eerste dage! bisous!! Erasmus Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen. speciaal voor t internationaal klasje: MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!! maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 18185

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 20 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: