stageverlag! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu stageverlag! - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu

stageverlag!

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Hanne

13 Maart 2008 | Frankrijk, Bordeaux

eiiii schattekessss van me,

hier mn verslagje over mn stage en mn weekend + toulouse-bezoek

goed...
donderdagnachtt nog met de barman op stap geweest: super gezellige avond!! neee ni alleen met em ma ook vergezeld met vriende van em!
goed gelache en plzier gemaakt! was echt fijnn!!eindelijk es een kerel die ni zo opdringerig is!!

vrijdagavond bij de gezelligeeee engelse dames blijve slapen!zij ginge voor me koke--> hallelujaaaaa menseee engelse kunne echt ni goed koken! wa ze toch allemaal ni in hunne spaghettie gooien!! maja goed heb het heeel netjes gegete!!!
we hebbe gezellig wijn gedronke en keiii gek ligge doen op de muziek en liedjes ligge zinge!

nog tel gehad van jaaa hoor ons italiaantje die me ni kan vergete:p

flapdrolllies!

zaterdag: TOULOUSEEE met de tgv!! echt kei hard gelache in de tgv!! veel engels gepraat! vanal bezocht zelfs boottocht gedaan! RUGBY gekeke... gaan uitete, kerke gaan bezoeke, parke bezocht en gewoon eindelijk door hebbe da toulouse de roze stad noemt ivm zijn roosgekleurde gebouwe en ni om de bloeme
en da de viooltjes de bloeme zijn die tot toulouse behore (heel erg duidelijk achteraf!!)

's avonds keii laat trug!

zondagggg uitslape + plaatselijke markt mmmmmmmmmmmmmm hannetje heeft eindelijk lekker "normaal" brood gevonde!

twee nieuwe duitse meisjes lere kenne! zeer aangenaam gezelschap!

voilaaa ennnn maandag begonk dan met mn stage! vol zenuwe na daar! kom k daar natuurlijk half uur te vroeg aan! de secretaresse viel zo goed as van hare stoel van verbazing (achteraf snapte ik wrom) iedereen komt er op t allerlaatste moment binne gekropen!!!!!

goeddd en t rare is je moet hier iedereen begroete met twee kusse!! oe raar is da tis een "meerdere" zelfs de onderdirecteur komt och kusse geve hahah!
en k was just n monument want iedereen kwam na da belgischeee dappere meiske kijkee!!! (zoas zij zeide)
en iedereen super nieuwsgierig!!

en de jongeren ohhhhhhhhhhhh t viel allemaal zooo hard meej! allemaal keiii vriendelijk en enthousiast!!!!
k moest natuurlijk meteen showe waar bels lag! (ni da ze da vandaag nog herinnere maaaaar ze zijnnn zo geinteresseerdd!!!!))
echtttt k ben stiekem echt wel blij dak hier per toeval terecht gekomen ben!

en iedereen die zegt van je moet het ooit gedaan hebbe voor te wete of die doelgroep je ligt of niet heeft groot gelijk!!!
altij wask er keiii hard op tege en zou t nooit wille maar nu ziek het echt wel zitte en je kan veel met ze bereiken en ze zijnnn zoooo schattig en lief!

okiiii dr zijn n hoop dinge diek ni snap enzow en diek raar vin enzow majaaa we zijn hier om te lere!
in alle geval ziek het zeker wel zitten!

de derde dag op stage kreeg ik al veel complimentjes van de jongeren en ook van de begeleiders!!!

n groot probleem is en blijft stiekem toch de taal haha!
zeker omda veel jongere niet echt een goede manier van communicere hebbe!

maar k ben echt wel positief ingesteld!

ohhh en voor mijn vervoersprobs: meteen een oplossing: n vriendelijk dame neemt me zoveel mogelijk meej tot twee meter van mn deur dus;)

en k ben elke vrijdag vrij!
maar deze dame gaat de eerste twee weke vrijdags gezellig toch werke om mn goede wil te late zien en om de werking volledig te kennen!!!

verders: vierde dag heeft hannetje een zelfgemaakt boeketje bloemen ontvangen van drie schattige jonges
en 's ochtends kreeg ik n hoop tekeningen van de kinderen in mijn handen geduwd (hadde ze op hun vrije namiddag bij hun thuis gemaakt!) allemaaal keiii fier!!

hoeee schattig!! die mensen denke zelfs aan mij as ze thuis zijn!!

jajaj k ga het hier op stage wel na mijn zin hebbe!!!

gister toch ffjes op stap geweest na de bar waar de barman werkt! was erg gezellie tuurlijk treffe we daar de italiaan aan.... wat een gedoe!

goeddddd hannetje gaat afsluite!

ennnnn morgeee gak heel de dag gezellig met enkele jongere en twee andere begeleiders de stad in om hun te laten deelneme aan de "echte" wereld!

bisous!





  • 14 Maart 2008 - 00:07

    Rik:

    Yes alweer de eerste reactie :D Rik is goed bezig. En Hanne ook blijkbaar. Relaxt dat de stage zo meevalt. En de update in de barman-Italiaan-Hanne soap is ook altijd lachen (Y).

  • 14 Maart 2008 - 00:28

    Rik:

    Yes alweer de eerste reactie :D Rik is goed bezig. En Hanne ook blijkbaar. Relaxt dat de stage zo meevalt. En de update in de barman-Italiaan-Hanne soap is ook altijd lachen (Y).

  • 14 Maart 2008 - 16:23

    Roel:

    Leuk om te lezen dat het daar leuk is he;-)
    en vallen de italianen in jouw smaak?
    of zijn belgen beter? hahaha
    amusseer je daar nog;)
    xxx

  • 15 Maart 2008 - 14:14

    Josje:

    Hehe gelukkig bevald stage je!! Ben altijd benieuwd naar je verslage :d dus blijve schrijven :d

  • 16 Maart 2008 - 15:32

    Thomas:

    Hey! mooi dat je stage zo leuk is! have fun daar!

    xxx

  • 16 Maart 2008 - 16:32

    Grote San:

    NEEJ TOCH GEEN ITALIAAA-AAAN!!! Zijn ze daar net zoals hier??? Ik vind het schattig van je stage, en op de webcam heb ik gehoord da jij kei goed frans kan, het rolde der gewoon allemaal uit vond ik amai. Amuseer je verder... tot de volgende -x-

  • 17 Maart 2008 - 21:21

    Mien, Sven & Nele :

    Ha Hannie Pannie,

    Ge doet dat daar goed, we zijn trots op je!

    Mien en Sven zullen morgen rond 17u eens zwaaien als ze boven Frankrijk terug naar België vliegen! En als er nog paaseitjes zijn zullen ze er enkele uit het raam naar jouw gooien. Wel pas met pasen gaan zoeken!

    GROETJES, ONS :doubt:

  • 19 Maart 2008 - 11:53

    Dorien:

    Hey Hanne,

    ik ben echt blij dat je het daar zo goed doet!
    amuseer je nog goed daar !

    xxx

  • 22 Maart 2008 - 21:10

    SANNE VLAAAA:

    IK WIL NOG FOTOSSSS VAN FRANKRIJKKKKKKKKKK AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA LIEVE HANNE IK MIS JE ZO HARD

  • 26 Maart 2008 - 10:52

    Alexandra:

    Hoi Hanne,
    Ik doe voor mijn studie een onderzoek in Frankrijk naar hagelslag samen met drie andere studenten. Nu zijn wij opzoek naar zoveel mogelijk respondenten voor onze enquete en zo kwamen wij ook op jou waarbenjij.nu site terecht. Zou jij de franse enquete aan zoveel mogelijk franse contacten van jou daar willen emailen. Wij zouden het heel fijn vinden als je mee wilt werken,mijn emailadres is a.l.asperslag@st.hanze.nl, als je mij wilt emailen of je mee wilt werken kan dat naar dit adres.

    Het enige wat jij nu hoeft te doen is mij even mailen; ik stuur jou dan de enquete waar mijn emailadres op staat, dus die mensen mailen mij rechtstreeks hun antwoorden, hier heb jij verder geen werk meer aan.

    Ik hoop snel van je te horen!
    Geniet van Frankrijk!

    Groeten,
    Alexandra 2dejaars IBL

  • 27 Maart 2008 - 21:39

    Nele Pele:

    Mmmm, hagelslag....

  • 02 April 2008 - 15:32

    Debbie:

    Ik wil een nieuw verslagje:-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

Mijn eerste reis

dagggg lieve mensjes,

t eerste verslag vanuit Bordeaux:
wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet

hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha

nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving!
(natuurlijk nog verder verkennen)
tis hier mega multicultureeel echt!
en veeeeeel bedelaars ma goed
daar gaat onze eerste blunder:

een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah
DUS NIET HET GEVAL!
elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!!
wij stonde perplex!!!!!!!!!!

gelache da we hebbe!!!!

we zijn al van village gewisseld
van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt!

t volk is erg vriendelijk!
school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!)

verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter!

voilaaa da wast voor de eerste dage!

bisous!!


Erasmus
Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen.


speciaal voor t internationaal klasje:
MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!!
maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

WAT ALSSS...

02 Juni 2008

aAAAAHHHHHHHH

15 Mei 2008

verdersss...

09 Mei 2008

eindelijk?

02 April 2008

stagefun+bezoekavonture
Hanne

dagggg lieve mensjes, t eerste verslag vanuit Bordeaux: wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving! (natuurlijk nog verder verkennen) tis hier mega multicultureeel echt! en veeeeeel bedelaars ma goed daar gaat onze eerste blunder: een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah DUS NIET HET GEVAL! elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!! wij stonde perplex!!!!!!!!!! gelache da we hebbe!!!! we zijn al van village gewisseld van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt! t volk is erg vriendelijk! school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!) verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter! voilaaa da wast voor de eerste dage! bisous!! Erasmus Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen. speciaal voor t internationaal klasje: MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!! maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 18187

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 20 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: