bezoekweek - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu bezoekweek - Reisverslag uit Bordeaux, Frankrijk van Hanne Gemert - WaarBenJij.nu

bezoekweek

Door: Hanne

Blijf op de hoogte en volg Hanne

05 Maart 2008 | Frankrijk, Bordeaux

voila lieve nieuwsgierige mense... hier een volgend verhaaltje...

vrijdag: een feestje bij eva (Village5) met de oezbekistaneze of hoe ge het ook zegt/schrijft
die kerels hadde voor ons een maaltijd gekookt (en ja we hadde al gegete)
moeste we daar ineens met onze hande ete.. naja ook weer geestverruimend! en ja t was heeel lekker en veel geknoeid en veel gelache (ahjaaa wij klungelige mense die altij met vork en mes ete!)

lekker wijntjes gedronkeeee en as vervolg name die manne hunne gitaar ter hand en begonne ze mich daar liedjes te zinge + spele!!
ambiance verzekerd!! en ja we hadde fun + k hem zo wa van da volksdansachtig gedoe geleerd --> zeer grappig (aangezien ik erg klungelig ben in die dinger!)

--> fijne avond!!! mn culturele geest wordt bijgeschaafd!!

jaaaaa hanne werd dus 21 in FRANKRIJK... (kan ni iedereen zegge;))
goed mijn ouderslief kwame me zaterdag bezoeke (ook elke dr vriendje kwam die dag aan in bordeaux) dus zijn we ze samen gaan opwachten! allebei kei nerveus en ongelooflijk blij met het bezoek!
mama en papa goed onthaald.. heb hun mn kot late zijn...hun vanal late zien in bordeaux zelf daarna lekker gaan uiteten..nadien benk nog met elke,ibrahim en rene wa gaan drinke!

Verjaardag: WHIIII mama lekker zingend aan de deur 's ochtends vroeg *lol*
same cadeautjes uitgepakt + alle kaartjes geopend (MERCI DAARVOOR LIEVE MENSE!!!)

same met mijn ouders gaan picknicken int stadspark! (wie had da gedacht;) hè papa!!)

daarna nog wat drinke enzow en toen moeste ze helaas weer gaan:(
--> thanks om me te komen bezoeke lieveeeee mammie & pappiee

(*beetje geslijm mag hè mense*)

daarna nog pizza/wijnfestijn gehad!
met mense van hier (super gezellie!)

dusss fijne vj gehad!;) speciaal!!

te woensdag stond ik die allerliefste pludowie op te wachte op t station met mn VIP - bordje:p (hipphipp)

we hebbe ons kostelijk geamuseerd
t citadel & museum bezocht, ure gepraat (bijgelache en gebuurt)
knuffelsss uitgedeeld en gezellie sociaal geweeest met al t bekend volk van hier, avondwandeling (bordeaux dans la nuit est fantastique!!!!)
uit gaan ete, speciale kebap gaan ete en jaaa hannetje heeft weer voor pludowie moge koke & voor elke en renee meteen ook;)

heb ludow de stad netjes late zien!en t uitgaansleve natuurlijk ook!

ons italiaantje kon t ni late om me smsjes te sture (meneer was bels aant bezoeke!!) TSSS PLAYER

natuurlijk de barman nog gezien en zijn gezicht sprak boekdele toen k met ludow binne kwam hahahah
maar meteen ff gaan melde da ludow mijn vriendje ni was en aangezien hij da onmiddellijk vroeg;) hahahha
en toen was em gerust gesteld precies haha
goed... de verdere avond hebk nog contact gehad met n neger die me t telnr van zijne kameraad kwam geve en k moest echtttt iets sture.. want zijne kameraad vond me helemaal geweldig (hij kwam goedkeuring aan ludow vrage hahahah hoe grappig)

donderdag zijn we ook weer op stap geweest voor ibrahim's verjaardag! heb k n mooieee roos van pludowie gekrege!!!!!!

n witte!!

barman was ook nog ff langs geweest

zaterdag hebbe elke en ik renee en ludow op de trein moete zette en vaarwel zegge --> SNIK!

's avonds zijn we ffjes op stap geweest in n australische bar:p --> jonges in de tram dachte dak nog geen 16 was:o WHIIII lekker gemeen! zelf ware ze nog ma net 17!! EN ENORM DRONKEEE
TSSSs

verderssss --> goed gepoetst + was gedaan!!!
WOUW EI mammie --> respect puff:s

verdersss gaat t hier zijn gewone gangetje...

wat leer je hier:

- enorm relaxt leve
- geduld hebbe --> een dik uur wachte eer je de huur mag betale ARGGG en TRAAG da ze hier werke... duidelijk da ze per uur betaald worde!!!!!
- positievere ingesteldheid
- je grenze stelle (jaja mense pas ma op want k kom trug as zeer sterk in dr schoene staande dame;))
- franse zijn mich toch iets raars
- t gaat steeds beter met mijn frans!
- mn plan trekke lukt super!!! (goed da internet bestaat en ik ooit hulplijne mag inschakele!!!!!)

voilaaaa c'est tout pour le moment!!

ah nee: hanne heeft n stageeeee!!

--> met personen met n mentale handicap!
en of t me gaat bevalle week ni... de doelgroep ligt me persoonlijk ni echt maaaaaar de mense daar ware heeeel vriendelijk ennnnn ik heb er zin in en ga me echt wel inzette want k wil bijlere!!!!!!!!
DUS WE GAAN ERVOOR!!!

bisous
a tout a l'heure!





  • 05 Maart 2008 - 20:33

    Rik:

    Hey rooie, eindelijk weer eens nieuws van het Franse front.

    En mijn eerste berichtje hier en op uw verhaal :D.

    Amuseer je nog.

    Juuw X R

  • 05 Maart 2008 - 20:34

    Sanneke:

    whii ik mag as eerste iets zette op je nieuwe samevattingske! whiii...
    hihi..

    nou nou, super leuk om te leze meissie!! echt waar!
    nou ja wat is die barman rap jaloers seg.. sjaja hanne en de barman ik zie het al voor me hihi (neemt m ma s mee kunne we zien of m goe cocktailtjes kan make hahah :D:D:D

    zo, ik zal het hier maar eventjes bijlate...

    ja hanne je hebt je best gedaan op je huiswerk hahaha :D

    dikke zoen :kisses:

    amuzeer je nog super daar!!

    vele groetjes en huggies Sanneke XxXx

  • 05 Maart 2008 - 20:52

    Sanneke:

    nou rik jij was me blijkbaar net iets sneller :( mja... hihi...
    succes nog met je stage hanne!!!!
    Sanneke XxXx

  • 05 Maart 2008 - 20:56

    Rik:

    Hey rooie, eindelijk weer eens nieuws van het Franse front.

    En mijn eerste berichtje hier en op uw verhaal :D.

    Amuseer je nog.

    Juuw X R

  • 06 Maart 2008 - 17:19

    Sofie:

    Bonjour Hanne !

    Je verhaaltjes zijn leuk om te lezen :)! En ik denk wel dat je je heel goed amuseert :)!

    Geniet er nog van...

    En tot binnenkort!
    Sofie

  • 06 Maart 2008 - 18:21

    Grote San:

    Hanneeeeeeeeeeeeee ik wil je komen bezoekeeeeeeeeeeeeeeen...omg wat wil ik je graag komen bezoeken...

    Ik hoop dat Simone het geregeld krijgt, IK HOOP HET ECHTTTTTTTTTTTTT!!!!

    Tis toch wel anders zonder jouw in het land hoor... 'k weet al niet meer hoe je eruit ziet, helemaal vergeten :(.

    Dag lieve hanneeeekeee, amuseer je x


  • 06 Maart 2008 - 21:12

    Josje:

    Hehe ik zet hier ook weer iets neer, te lang gelede.. moet me eig schame!
    Is fijn om te hore da je je verjaardag goed gevierd hebt, en natuurlijk het leuke bezoek!
    En zoals m'n broer zegt:
    Amuseer je nog!

    Kus Josje

  • 06 Maart 2008 - 21:37

    Nele Pele:

    Had je echt als volksdans-lerares willen zien... Voor de mensen die het nog niet wisten, Hanne is écht ritmisch gestoord. Als we naar de aerobickles gingen en iedereen zijn benen omlaag moest doen stak er toch nog steeds een paar witte melkflessen in de lucht, inderdaad die van ons Hanne... (goede oude tijden, mis ze...)

    Nele :doubt:

  • 07 Maart 2008 - 09:48

    Carolina:

    Heyyy mijne Hannie,

    je bent 21 geworden in Frankrijk, wow ik wist wel dat je binnekort jarig was maar ik wist niet wanneer. Sorry dat je nu een laat berichtje krijgt!! Maar wacht ik ga het goed maken: heum heum even mijn keel smeren en nu gaat het beginnen!!!

    Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria in de gloria in de gloriaaaaaaa !!!!!
    hiep hiep hoeraaaa hiep hiep hoeraaa hiep hier hoeraaa x 21 keer en nu volgen mijn drie dikke kussen nog XXX nog vele gelukkige jaren en ik wens je het allerbeste toe!!!

    Ook nog eens een proficiat dat je een stageplaats hebt leuk sech, dat gaat goed meevallen hoor. Sta er maar gewoon voor open en dan ga je dat leuk vinden en eigenlijk twijfel ik er niet aan dat je het gaat leuk vinden. Al het begin is moeilijk maar het gaat je lukken!!!
    Mijn stageplaats is ook inorde ik mag volgende week beginnen als de papieren inorde zijn. Joepie ik zie het echt zitten, die doelgroep en stageplaats is echt iets voor mij!!!

    Maar nu ben ik eens door, ik ga nog wat blogjes afgaan anders worden ze jaloers!!!
    Doe het goed en veel succes!!!

    Tot in België en tot snel op msn
    Bedankt nog dat je op mijn blogje komt kijken, dat vind ik super lief!

    Dikke kussen en knuffels
    Caroline de zotte trien

  • 08 Maart 2008 - 19:19

    Tantje C:

    amai Hanne dat is geloof ik daar wel de moeiet , denk dat ik ook een een half jaar ga verhuizen naar een warmer land
    (die mannekes denkte er maar bij want ken dat niet pfffffffffffffffff)
    Veel bezoek en aanbidders blijkbaar .
    Die dingen die je leert zijn wel goed ,maar niet langer als 6 maand daar blijven hé.
    Lieve groetjes en knuffels van ons.
    doei
    ps. succes met de stage , we duimen

  • 09 Maart 2008 - 15:17

    Roel:

    ik ben 23 in belgie geworden;)
    lol
    maar als je in belgie bent, zal ik jou uw 3 kussen eens komen geven voor je verjaardag;-)
    het is er precies wel leuk daar he?
    Maar in belgie is het wrs leuker omda je dan verder kan uitgaan ofzo omda je met auto enz kan rijden dan?
    maja belgie is dan natuurlijk ook veel kleiner dan frankrijk lolz
    En het eten is daar dus tamelijk goed nu?

    succes daar nog
    en kom maar snel terug nara belgie;)

    xxxjes
    Roel

  • 09 Maart 2008 - 17:28

    Nicobo:

    Dag Meiske van me!!

    Even een berichtje kribbelen in je GB-tje hier :)
    Hoe het hier allemaal gaat zul je zo meteen wel lezen in m'n mega berichie op partyflock ;)

    Ben nu met je aan het chatten,
    Dus heb eigenlijk weinig nieuws te melden ;)

    AMUSEER JE DAAARRRRR!!

    Dikke kuss

  • 10 Maart 2008 - 16:17

    Debbie:

    Hey Hannetje,

    echt leuk om nog eens wat nieuws van je te horen. En echt goed van je stage, ge gaat zien: het gaat allemaal meevallen!!!

    Zaterdag Lentefuif gehad en alleen Elke was er van ons groepje, maar ik heb me super geamuseerd en de tent zat weer helemaal vol (dus we mogen nie klagen op de chiro).

    Het is nu 17u15 en tijd om voor school te werken:-s

    Veel plezier ginds en tot één van dees op msn

    Groetjes
    Debbie

    xxx

  • 10 Maart 2008 - 20:31

    Kleine Sanne NL:

    yoooooo mupkeeeeee
    ik kom snel op bezoek
    dan gaan ew feestje bouwen!!! <3

    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Bordeaux

Mijn eerste reis

dagggg lieve mensjes,

t eerste verslag vanuit Bordeaux:
wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet

hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha

nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving!
(natuurlijk nog verder verkennen)
tis hier mega multicultureeel echt!
en veeeeeel bedelaars ma goed
daar gaat onze eerste blunder:

een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah
DUS NIET HET GEVAL!
elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!!
wij stonde perplex!!!!!!!!!!

gelache da we hebbe!!!!

we zijn al van village gewisseld
van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt!

t volk is erg vriendelijk!
school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!)

verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter!

voilaaa da wast voor de eerste dage!

bisous!!


Erasmus
Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen.


speciaal voor t internationaal klasje:
MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!!
maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

WAT ALSSS...

02 Juni 2008

aAAAAHHHHHHHH

15 Mei 2008

verdersss...

09 Mei 2008

eindelijk?

02 April 2008

stagefun+bezoekavonture
Hanne

dagggg lieve mensjes, t eerste verslag vanuit Bordeaux: wat een geklungel maaaar uiteindelijk na en lange weg hebbe we dus n beetje bezit van internet hopelijk gaat dit verandere zodra papa zijn werk doet haha nouuu aankomst: prachtig!! geweldige stad en omgeving! (natuurlijk nog verder verkennen) tis hier mega multicultureeel echt! en veeeeeel bedelaars ma goed daar gaat onze eerste blunder: een kerel kwam dus elke om geld vrage maar aangezien we met een taalbarriere zitte verstonde we een ruilactie hahahah DUS NIET HET GEVAL! elke geeft em ne euro en hupppaaa meneer koopt er n zakje chips van voor ons neus!!!! wij stonde perplex!!!!!!!!!! gelache da we hebbe!!!! we zijn al van village gewisseld van VUIL,VIES EN KRUIPKOT naar n wat beter plek die ons positief stemt! t volk is erg vriendelijk! school=aangenaam en erg bezorgd! zeer leuke en mooie plek (speciaal gebouw!!) verderssss de mense hier hebbe ongelooflijk rare eetgewoontes daar zijn we al achter! voilaaa da wast voor de eerste dage! bisous!! Erasmus Een droomland waar ik mag gaan studeren en tegelijkertijd het land wat kan verkennen. Ik hoop op 5 heerlijke maandjes en ik ga mijn vriendjes en vriendinnetjes missen. speciaal voor t internationaal klasje: MENSJESSS DOE T GOED DAAR!!! maak er 5 schitterende maandjes van! k verwacht super leuke spannende wilde verhale bij terugkomst!! succes!!!!!

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 18183

Voorgaande reizen:

02 Februari 2008 - 20 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: